obvestilo za stanke - maderoterapija


Navodila za delo v madero centrih ob postopnem sproščanju nekaterih ukrepov v času epidemije

Posredujemo informacije za  delo v  madero centrih ob postopnem sproščanju nekaterih ukrepov v času epidemije.

 

1. V prostore, kjer se izvaja maderoterapija storitve, naj vstopajo in se tam srečujejo le zdrave osebe, kar velja tako za zaposlene kot za stranke.

2. Stranke morajo biti na razumljiv in prijazen način obveščene, da v primeru bolezenskih znakov ne smejo dostopati do storitvene dejavnost. Stranke morajo tudi biti obveščene o ravnanju ob prisotnosti tudi najmanjših bolezenskih znakov okužbe zgornjih dihal.

3. Pred vstopom v prostore,  je za stranke obvezna uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta ali podobne oblike zaščite), ki prekrije nos in usta, ter razkuževanje rok. Pravilen postopek namestitve in odstranjevanja zaščitne maske je prikazan v videoposnetku na naslednji povezavi in objavljen na spletni strani NIJZ: https://www.kclj.si/index.php?dir=/strokovna_javnost/sredisce_znanj&id=5190

4. Zaposleni morajo upoštevati splošna priporočila, ki veljajo za zmanjšanje prenosa povzročiteljev nalezljivih bolezni:

  • ob prihodu nimajo povišane telesne temperature,
  • v zadnjih (7-14) dneh niso bili v kontaktu s COVID-19 + osebo oziroma osebo z znaki za COVID-19, ki je bila poslana v samo-izolacijo,
  • ne hodijo bolni na delo in v primeru bolezenskih znakov za nalezljivo bolezen takoj po telefonu obvestijo delodajalca,
  • skrbijo za ustrezno in redno higieno rok, po potrebi tudi razkuževanje rok, in higieno kašlja,
  • pri delu s strankami nosijo zaščitno masko in ustrezno zaščitno opremo, ki jo uporabljajo sicer pri rednem delu,
  • se izogibajo osebam, ki kažejo znake okužbe dihal,
  • varno ravnajo s hrano.

5. Če imaš zaposlene, moraš za vsak delovni dan voditi evidenco o preverjanju upoštevanja priporočil in zdravstvenega stanja zaposlenih.

6. Delodajalci naj ravnajo skladno z dobro higiensko prakso in že uveljavljenimi standardi, ki veljajo za njihovo področje dela   (higiena rok in kašlja, dosledno nošenje zaščitne maske in vzdrževanje razdalje vsaj 1,5 -2 metra ter izogibanje ne-nujnim tesnim stikom z ljudmi).

Navodila vključujejo naslednje zahteve:

  • Zagotavljanje 20 m2 površine na posamezno stranko
  • Redno in učinkovito prezračevanje prostorov
  • Med čakajočimi strankami pred prostori, kjer se izvajajo servisne storitve, se upošteva razdaljo vsaj dveh metrov med posameznimi strankami.
  • Redno razkuževanje vseh predmetov, naprav za vnos PIN številk in drugih površin in predmetov, ki prihajajo v stik s strankami ob opravljanju storitev
  • Namestitev razkuževalnikov pred vhodom, v notranjosti in ob izhodih iz objekta

7. Zagotoviti je potrebno vse pogoje, da se izogne neposrednemu stiku med osebami, in sicer:

  • omejitev števila hkrati prisotnih strank v prostoru, skladno s Priporočila za prodajalne in njihove zaposlene ob epidemiji novega koronavirusa SARS-CoV-2;
  • organizacija dela v turnusu, tako, da je hkrati prisotnih le toliko delavcev, kot je nujno potrebno oziroma je organizacija posameznih postopkov prilagojena, skladno s priporočili, ki jih izda pooblaščeni zdravnik specialist medicine dela;
  • sprejemanje natančnih predhodnih naročil po telefonu tako, da je ob prihodu stranke neposreden stik stranke in zaposlenega praktično nepotreben

8. V vseh prostorih, kjer se izvajajo servisne storitve se izvaja poostrena skrb za vzdrževanje čistoče v prostoru in smiselna uporaba navodil za čiščenje in razkuževanje. V prostorih se zagotavlja redno in temeljito zračenje večkrat na dan.

9. Priporoča se brezstični način plačevanja, v primeru reševanja administrativnih zadev (npr. urejanje obročnega plačevanja) pa upoštevanje splošnih higienskih načel.

10. Predmeti, ki se jih po zaključku del izroči stranki, morajo biti ustrezno očiščeni oziroma razkuženi.

 

Pri preprečevanju okužbe z novim koronavirusom SARS-CoV-2 je tako kot pri drugih nalezljivih bolezni, ki povzročajo okužbe dihal, priporočljivo upoštevati splošna priporočila:

  • Za preprečevanje okužbe z novim virusom je ključnega pomena umivanje rok z milom in vodo, v primeru da v bližini ni umivalnika za roke, roke razkužimo.
  • Skrbno si umivamo roke z milom in vodo, še posebej po kihanju, kašljanju, brisanju nosu, ali uporabimo razkužilo za roke.
  • Ko odstranimo zaščitne rokavice si vedno temeljito umijemo roke oz. razkužimo.
  • Upoštevamo higieno kašlja. Preden zakašljamo ali kihnemo, si pokrijemo usta in nos z robcem ali zakašljamo in kihnemo v zgornji del rokava in ne v svojo dlan. Robec nato odvržemo v koš za odpadke in obvezno umijemo ali razkužimo roke.
  • Pazimo, da se z rokami ne dotikamo oči, nosu in ust.
  • Izogibamo se tesnim stikom z ljudmi, še posebej, če kažejo znake nalezljive bolezni.
  • Stranke naj ne uporabljajo mobilnega telefona. Več informacij o načelih varne uporabe mobilnega telefona je dostopnih na naslednji povezavi.
  • Redno čistimo in po potrebi razkužujemo predmete in površine, ki se jih pogosto dotikamo (npr. kljuke, pulti, tipke, ročaje nakupovalnih košar in vozičkov, tekoči trak ob blagajni, straniščna školjka, pipe umivalnikov ipd.). Za vsakim kupcem se razkuži posterminal na varen način.

 

Maderoterapija – sicer smo zaradi narave našega dela, že navajene na določene stvari, vseeno še nekaj smernic iz naše strani:

 

V času poostrenih varnostnih ukrepov ti poleg opisanih ukrepov zgoraj priporočamo še:

  1. Na vrata salona si obesi tole obvestilo.
obvestilo za stanke - maderoterapija

obvestilo za stanke – maderoterapija

2. Ko naročaš stranko, si med termini pusti dodatni čas, da razkuši, prezračiš prostor.

3. Ker smo že navajeni na nošenje maske, strankam ob naročilu povej, da naj pridejo s svojo masko.

4. Naj pridejo točno, ker potrebuješ čas, da razkužiš pred in za njo, da ne prihaja do srečanj.

5. Na vhodu moraš zagotoviti sredstvo za razkuževanje rok in copate za 1 x uporabo.

6. Sobo za maderoterapijo pripravi tako, da odstraniš vse dekorativne predmete in stvari, ki jih ne uporabljaš, da ti olajša čas čiščenja in razkuževanja, priporočamo nabavo koša, ki ga lahko odpreš s pritiskom noge na loputo.

7. Za izvajanje maderoterapije uporabljaj podlogo za mizo za 1 x uporabo, masko in rokavice za 1 x uporabo. Vse to po vsaki stranki zavržeš v posebno vrečko (posebna navodila za čiščenje na dnu strani).

8. Stranka naj ima med izvajanjem maderoterapije na sebi masko v skladu z navodili in po želji tudi rokavice.

9. Po vsaki stranki moraš vse prezračiti, počistiti in nato še razkužiti – oblečena moraš biti v posebno varovalno opremo, ki jo po čiščenju pravilno snameš.  Pri uporabi čistilnih in razkužilnih sredstev upoštevamo navodila proizvajalca.

10. Čiščenje lesenih pripomočkov: po vsaki stranki moraš temeljito očistiti vsak leseni pripomoček. Pri uporabi čistilnih in razkužilnih sredstev upoštevamo navodila proizvajalca čistil in razkužil.

 

Povezava do pravilnega čiščenja in razkuževanja:

www.nijz.si/sl/navodila-za-ciscenje-in-razkuzevanje-prostorov-izven-zdravstvenih-ustanov-v-katerih-se-je-zadrzeval

www.anticovid.zmdps.si/2020/03/22/rutinsko-cistite-delovno-okolje-predvsem-vstopne-in-izstopne-tocke-prostore/

 

Podrobnejša navodila so dostopna na spletni strani NIJZ.

 

Povezave do plakatov/obvestil:

https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/uploaded/navodila_higiena-kaslja_0.pdf

https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/uploaded/navodila_higiena-rok_splosna-javnost.pdf

https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/uploaded/priprava-razkuzil.pdf

 

 

Maja Mrevlje, perfectbody ekspert